تعاریف

اغلب شرکت های نرم افزاری برای رفع مشکلات مشتریان خود در استفاده از محصولات ارایه شده از خدمات پشتیبانی آنلاین بهره می برند. در این روش پشتیبانی، کارشناسان شرکت بدون نیاز به مراجعه به محل مشتریان از طریق اینترنت به رایانه مشتریان متصل شده و کنترل آن را بدست می گیرند (Remote Desktop) تا تنظیمات و تغییرات لازم را برای ایشان اعمال نمایند.


پشتیبانی آنلاین با اسکای‌روم

در حال حاضر بیشتر شرکت های داخل کشور از نرم افزار Team Viewer برای ارایه خدمات پشتیبانی از راه دور به مشتریان خود استفاده می نمایند. این نرم افزار علی رغم امکانات کاربردی دارای نواقصی نیز می باشد که در محصول اسکای روم مرتفع گردیده اند. از جمله این برتری ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان راه اندازی سرور اختصاصی در داخل کشور
  • مجهز به پنل مدیریتی جهت مدیریت مشتریان و بهینه سازی خدمات پشتیبانی
  • ارایه گزارش های داشبوردی در خصوص خدمات ارایه شده به مشتریان و فعالیت های واحد پشتیبانی
  • محیط کاربری کاملا فارسی و سهولت دسترسی مشتریان به سیستم پشتیبانی از طریق پیوندهای ورود
  • امکان برقراری ارتباط شنیداری و دیداری کارشناسان با مشتریان همزمان با ارایه خدمات
  • پیاده سازی سیستم پشتیبانی بر روی وب سایت شرکت با قابلیت مدیریت دسترسی های کاربران


امتیازات

  • سرعت بالای ارایه خدمات پشتیبانی بلافاصله پس از تماس مشتری
  • عدم نیاز به مراجعه کارشناسان به محل حضور مشتری و افزایش بازدهی واحد پشتیبانی
  • اثر بخش بودن خدمات ارایه شده به دلیل کنترل مستقیم رایانه مشتری
  • امکان ارایه همزمان خدمات به چندین مشتری توسط یک کارشناس
  • مشاهده نحوه رفع مشکل توسط مشتری و کاهش درخواست های پشتیبانی

همین حالا اسکای‌روم را امتحان کنید و از آن لذت ببرید

اسکای روم برپایه وب بوده و نیاز به دانلود و نصب هیچ گونه نرم افزاری ندارد و با استفاده از مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا و بر روی تلفن های هوشمند، تبلت و تمامی سیستم عامل ها قابل اجرا می باشد.