اسکای روم علاوه بر تامین ابزارهای ارتباطی، مجهز به پنل مدیریتی بسیار قدرتمندی می باشد که به کمک آن می توان ضمن مدیریت کاربران، اتاق ها و دسترسی های کاربران، بر عملکرد سرورها و سرویس ها نظارت داشته و از گزارشات داشبوردی ارایه شده جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نمود. پنل مدیریتی در سرویس های اسکای روم از 6 بخش اصلی وضعیت، سرویس ها، اتاق ها، کاربران، فایل ها، نشست ها و اتصال ها تشکیل شده است.

alt=



وضعیت

  • ارایه گزارش آماری از تعداد سرویس، اتاق، کاربر و فایل

سرویس ها

  • نمایش لیست سرویس های موجود و تاریخچه سرویسهای خریداری شده
  • نمایش وضعیت هر سرویس همراه با گزارشات مصرف آن
  • امکان تمدید ، شارژ اضافه سرویس ،ارتقا و سفارش بسته جانبی

اتاق ها

  • ایجاد اتاق های مجازی با تنظمیات دلخواه
  • تعیین عنوان، توضیحات و سقف ظرفیت کاربران آنلاین برای هر اتاق
  • محدود نمودن مدت زمان حضور کاربران در هر اتاق بر مبنای دقیقه
  • مشاهده گزارشات مجموع رویدادهای برگزار شده در هر اتاق
  • فعال سازی نمایش عمومی رویداد شما در صفحه رویدادهای سایت

کاربران

  • ایجاد حساب کاربری عمومی با امکان استفاده همزمان توسط چندین کاربر و تغییر نام توسط کاربر به هنگام ورود به اتاق
  • ایجاد حساب کاربری اختصاصی برای هر یک از کاربران بدون امکان استفاده مشترک و تغییر نام در اتاق
  • نمایش لیست کاربران ایجاد شده در سیستم همراه با امکان ویرایش، غیرفعال نمودن و یا حذف کاربر
  • امکان تعیین تاریخ انقضای اعتبار هر حساب کاربری
  • امکان اعمال محدودیت زمان استفاده از سرویس بر مبنای ساعت برای هر کاربر
  • تعیین دسترسی هر کاربر برای ورود به اتاق های ایجاد شده با سطح دسترسی عادی، ارایه دهنده یا اپراتور به تفکیک هر اتاق
  • مشاهده گزارشات مصرف هر کاربر از سرویس

فایل ها

مدیریت فایل های مورد نیاز در سرویس ها شامل:

  • بارگذاری فایل ها بر روی سرور
  • تعیین کاربرد فایل در ابزارهای نمایش اسلاید، پخش مدیا و تبادل فایل به هنگام بارگذاری
  • تخصیص هر فایل به اتاق های دلخواه جهت بهره برداری در زمان برگزاری رویداد
  • ویرایش و حذف فایل های بارگذاری شده

نشست ها

  • نمایش لیست نشست (رویداد)های برگزار شده
  • اتاق برگزاری نشست
  • مدت زمان نشست
  • تعداد کاربران شرکت کننده در نشست
  • میزان مصرف نشست از ظرفیت سرویس

اتصال ها

گزارش ورود و خروج کاربران به همراه جزئیات کامل از قبیل:

  • مشخصات اتاق
  • مشخصات کاربر
  • تاریخ و زمان ورود
  • مدت حضور در اتاق
  • تاریخ و زمان خروج
از من بپرس

سلام، در صورتی که مشتری اسکای روم هستید برای دریافت پشتیبانی آنلاین ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید و در صورتی که خریدار هستید با شماره 02191017778 تماس بگیرید و اگر شرکت کننده یا برگزار کننده هستید از صفحات راهنما استفاده کنید